Hello....fellow customers and friends....welcome to my world of cupcakes. It was my first baby in cooking at the time I was passionate about baking something.....but now time has progressed and I'm now a chef in cheese tarts, blueberry tarts, strawberry tarts, triffle and fancy cookies. It does not stops there....Wait for my new list of orders other then the above....meanwhile feel free to explore through my blog and do place an order...thank you...

Tuesday, December 28, 2010

Kelas Cheese dan Fruit Tart di Keramat, Kuala Lumpur - Disember 2010































Pengalaman terbaru adalah telah berjaya membuat cheese dan fruit tart.....memang penat menggentel dan menekan pastry tart ini kerana saiznya yang kecil dan jumlahnya yang banyak......tapi bila masuk mulut sekejap je dah habis ditelan...

Untuk tempahan:
Sila emailkan tempahan ke rainnoran@gmail.com beserta no contact dan masukkan deposit RM20.00 ke cimb bank no. akaun 02170014294526 (nor aini)

Harga tempahan:
Cheese tart RM40 (80 sen untuk 50 biji tart)
Fruit tart RM45 (90 sen untuk 50 biji tart)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...